Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

my_scrapbook_31

26/3/12
take 1.5


Θέλω να είμαι η Μουσική.
Να με αναζητάς με απελπισία όταν χρειάζεσαι την απομόνωση από την τρέλλα. Να ακουμπάς πάνω μου τρυφερά και να κλείνεις τα μάτια. Να με αφήνεις να σε ταξιδέψω όπου εγώ ορίζω.


Θέλω να είμαι ο Έρωτας.
Να σε ζεσταίνω όταν τρεμοσβήνει η Ελπίδα. Να λερώνω τους καμβάδες σου με χρώματα ζωηρά. Τα όνειρα σου να ταΐζω και να τα κάνω να θεριεύουν για να μας τραβάνε μπροστά.


Θέλω να είμαι το δοξάρι και εσύ το τσέλο, το στήθος σου να ακουμπώ αδιάκοπα.
Θέλω να νοιώθω τα δάχτυλα σου να σφίγγουν τα μαλλιά μου καθώς το φιλί μας θα βάζει φωτιά στα κορμιά μας.


Και να ζήσουμε μαζί, αδιαφορώντας αν ο ήλιος γυρίζει ή αν οι επαναστάσεις ξεχάστηκαν.
Με Μουσική και Έρωτα, κάπου στο διάστημα...




#αλέξανδρος προδρόμου#


4 σχόλια:

  1. για μένα ο έρωτας θα υπάρχει και εκεί που τελειώνει η μουσική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ζωή χωρίς μουσική; πατάς σε επικίνδυνο πάγο τώρα, πρόσεχε μην σπάσει...

      α.

      Διαγραφή
  2. i miss this combination love&music, love with music, love is music, music is your love i guess

    ΑπάντησηΔιαγραφή